Her telden WordPress.com site

TOPUK DİKENİ(2)

MERHABALAR TOPUK DİKENİ HAKKINDA BİRAZ SAÇMA BELKİ AMA ÇEVREMDEN 3 KİŞİDE GÖRDÜM. 2 KUTU ECZANEDE SATILAN VİKS(YAZILIŞINI UNUTTUM) ALIYORSUNUZ. .    7 GECE BOYUNCA  İYİCE AYAGINIZA BULAYIP ÇORAP GİYİP YATIYORSUNUZ. .  SONRA GEÇİYORMUŞ. AGABEYİM YILLARCA MUZDARİPTİ.. ŞİMDİ TAMAMEN GEÇTİ. GEÇMİŞ OLSUN.

(alıntı)

Sorunu olan varsa,uyguluyabilir,sonuçta zararlı bir şey yok arkadaşlar.Bunlar mail grubumdaki  arkadaşların önerileri..

Comments on: "TOPUK DİKENİ(2)" (17)

  1. ibrahim said:

    merhaba arkadaşlar ben İBRAHİM KAVAZ… topuk dikeni hastalığını yaşadım çok acı veren b
    ir  hastalık.5 ay önceden belirtileri başlamıştı.günde 1 saat kadar ağrıyodu.ve zaman geldi hergün ağrımaya başlamıştı ve yara haline dönüşmüştü…durduğum yerde ağrımıyodu ama her adım atıp yere bastığımda canımdan can alıyorlardı sanki.doktora gittim doktor bu nasır ve çok ilerlemiş direk ameliyat dedi.ben olmadım ameliyat.ve bir tanıdık aracılığı ile bir ilaç uyguladım.ama benim topuk dikeni dışa vurmuştu içe vuranlar için bı ilaç geçersizdir dikkat ediniz.yara halinde olamasıgerekiyor beyaz et  ve ortasında nokta biçimide bir siyahlık olması gerekiyo lütfen yazdıklarıma dikkat edin…3 gece boyunca yarım limonu yaranın üstüne bağladım.limon iltabı dışarı doğru çekecek.ama ağrısı çok büyüktür sabaha doğru uyuyordum ağrıdan.3,gece bağladığımda öğlen açılacak açılmadan önce limon bir tane biraz kalın uçlu iğneyi ateşle ucunu yakıp mikrobunu öldürdün…ve iğne soğuduktan sonra limonu açın ve tam ortasını yavaş ve dikkatlice temizleyin.eli bu işlere yatkın tanıdıklarınız varsa onların yapması daha uygun olur.orayı temizler temizlemez sıcak syla yıkayın hatta 10 15 dk kadar sıcak suda bekletin ayağınızı daha sonra ertesi günü 2,3 adet  yemiş kopartın ağaçtan ve yemişin sütünü yaranın üzerine gezdirin yaklaşık 2 hafta her sabah yapın bunu.2 haftadan sonra sabah ve akşam sıcak suyla yıkayın o yara kabuk haline dönüşüp kendi kendine atacak.bu yazdıklarımı lütfen dikkatlice yapınız…. msn adresim ibo-ksk-18-@hotmail.com   ben yaptım işe yaradı 1 aya kadar herşey bitti darısı sizin başınıza geçmiş olsun şimdiden…
     

  2. MARANDA said:

    ibo sagol bu faydalı paylaşımın için..umarım herkes okumuştur:)

  3. nuran said:

    buna erman toroğlunun gazetede yazdığı bir yazıdan ekleme yapmak istiyorum ayak dayanabileceği sıcaklıkta suda yarım saat bekletiliyor daha sonra 2 kaiık viks 1 kaşık bal ile masaj yapılıyor daha sonra ayak bir naylon torbayla sarılıyor onunla da yatılıyor sabahda ayak yıkanmıyor sadece torba çıkıyor

  4. merhaba ayakkabılarınızı sıkı bağlayın ayağınız içinde hareket etmesin göreceksiniz topuk dikeniniz yarı yarıya belki daha da fazla iyileşecek bu arada ayakkabınızda tabanlık mutlaka olsun geçmiş olsun iyi günler

  5. sühan said:

    arkadaşlar topuk dikeninde en faydalı vetedavi edici şey domates domatesin yarısını kesip dikenin olduğu yere koyup naylonla balayıp yatın sabah çıktını görüceksiniz geçmiş olsun

  6. Erdal said:

    Topuk Dikeni Tedavisinde Çığır Açan Teknoloji: ESWTYüksek enerjili şok ses dalgalarıyla başta topuk dikeni ve tenisçi dirseği olmak üzere tedavisi zor tipik hastalıklarda modern, cerrahi olmaksızın, anestezisiz, ilaçsız ve kısa sürede yüzde 85-86 oranında kalıcı bir iyileşme sağlanan bir elektroterapi tekniğidir.THERAPIUM Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon MerkeziBakırköy, Yeşilyurt Sahilyolu Cd. No:11/1(Yeşilyurt Spor Kulübü Karşısı)Tel: 0212 662 66 66Fax: 0212 662 66 46therapium.net

  7. Serdar said:

    Merhaba,

    annemin topuk dikeninden kivrani$i beni cok üzüyor,
    ayak tabani kullaniyor ayakkabilarin icinde ama oda fayda göstermiyor pek,
    doktor kirecleme var ondan hem diyor? en güzel ve etkili olacak tedavi yöntemi hangisi, ve tarifi rica ediyorum bilenden? Allah rizasi icin akil vercek birileri icin simdiden tesekkür ediyorum. almanydan selam

  8. bende yıllardır aynı sıkıntıyı çekiyorum bi tedavi bulamadım

  9. GÜLSEN SERBES said:

    TOPUK DİKENİ AMELİYATI OLMUŞ FAKAT BİR TÜRLÜ AĞRILARI GEÇMEYENLER İÇİN NE ÖNERRSİNİZ.

  10. nuray said:

    benimde aynı derdim var gerekten en etkili yöntm nee?
    tsklr….

  11. Oglumda topuk dikeni çıktı,ama ancak ona önerilen bu formülleri uygulatmaktansa deveye hendek atlatmak daha kolay..Bu förmüllerin bir kaçını uygulayan arkadaşlarım olumlu netice aldıklarını söyledi.Sonuç olarak Hepsi çok basit uygulanabilir tedaviler..Herkese geçmiş olsun.

  12. Ayşe Zont said:

    Topuk dikeni rahatsızlığını 3 yıl çektim.Gitmediğim doktor uygulamadığım tedavi kalmadı.Kırdırtma,topuğa iğne gibi her şeye katlandım.Nihayet çaresini buldum,topuklu ayakkabı bile giyebiliyorum,yürüyüşe bile çıkabiliyorum.Çaresi ne mi? Elma!!! Her gün elma ve taze sıkılmış elma suyu.Deneyin, hiç yan etkisi olmayan bu tanrının bize sunduğu meyvayı.
    Hiç yemezdim,ama şimdi sayesinde sağlığıma kavuştum

  13. selam benimde topuk dikenim var 5 senedir çekiyorum doktor topuktan iğne yaptı dayanılması zordu iğnenin etkisi 3 ay sürdü geri başladı tekrar gittim tabalık kullan dedı geçmezsse ameliyat dedi cok zor bir durum yardımcı olursanız sevinirim..

  14. jandarma er tuncay altunay said:

    ben 92/2 tertip karaman ceza evinde askerlik yapıyorum bende de topuk tıkeni var 2 senedir çekiyorum iç de benim tapanlik ortopetik şeyler falan hiç kar etmiyo şişiyo açıyo üzerine başip ta adım atamıyorum nöbetten inince yürüyemiyorum doktor a gidiyorum ilgilenmiyor arkadaşlar yalan yapıyorsun falan deyip beni kızdırıyorlar geçe yattığım iniyor gündüz geri adım attıkça şişiyor açıdan yürümekten korkuyorum ama sürekli emir altında olduğumuz için mecbur çağrilan yere gitmek mecburiyetin deyim beni bundan kurtaraçak formül tedavi bilen biri varsa ömür boyu duvacisi olurum artık komutanlar da bikti benden lütfen cezap yazin altunay_216@hotmail.com msn adresin şimdiden teşekkür ederm

    • Sevgili Tuncay,çevreden duyduklarımı paylaştım.Ayrıca topuk için silikon tabanlık var.Bir deneyin.Ben yine araştıyorum,denenmiş ciddi birşey olursa paylaşırım.

  15. Seyit YAVUZ said:

    En iyisi kortizon iğnesi yaptırmak ben yaptırdım 1 defalık ama yaptırdım deyip de azminizden vazgeçmeyin siyah kuzu üzüm+zeytin yağı+pul biberi karıştırıp ayağınıza sürüyorsunuz ve çorap giyiyorsunuz en az bir hafta kadar yapılacak her seferinde de ağrıyan tarafın bölgeyi yavaşça sert bir zemine vurun aysıca ayak esnetme hazketlerini yapmayı unutmayıp ben bu şekilde %90 ağrıyı yokettim. umarım sizde iyileşirsiniz.

  16. OSMAN İLBEYLİ said:

    TOPUK DİKENİ SORUNUNU ÇÖZEMEYENLERE MÜJDE
    Topuk dikeni sorunu beş sene önce bende de vardı. Yataktan kalkarken,uzun süre oturup kalktığımda ve devamlı ayakta durduğumda ve öğleden sonra daha artıyordu.
    İşim gereği ayakta daha fazla durmam gerekiyordu.Kas gevşeticileri hapları iki günde bir kullanıyordum etkisi geçince tekrar ağrılar başlıyordu.Manisada 2-3 doktara gittim.Her iki ayağıma topuktan üçer iğne vuruldum 4-5 ay sonda tekrar başladı..EGE üniversite hastanesine gittim oradan da sonuç alamadım.tesadüfen uzun süre görmediğim bir arkadaş bana bu konuda çok büyük yardımı oldu. Şu anda çok iyiyim YAKLAŞIK 2 SENEDİR RAHAT EDİYORUM.BUNU SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM İNŞALLAH SİZLERDE ÇARE BULURSUNUZ.Bana önerilen şudur1-.EVDE SADECE TUZLA SALLAMA YADA ÇUVALA BASILMIŞ OLAN YEMEKLİK SİYAH ZEYTİNİN YUMUŞAK OLANLARINDAN POSASINLA BERABER HER AYAK TABANINA 8-10 ADET ZEYTİN İLE MASAJ YAPILACAK BU İŞLEM 9-10 AKŞAM YAPILIP ARA VERİLECEK AYNI İŞLEMLER 3-4 AY SONRA TEKRAR YAPILACAK 2- GÜNDELİK OLARAK KULLANILAN AYAKKABILAR ORTAPEDİK (RAHAT) OLMASI DİKKAT EDİLECEK 3-EVDE DEVAMLI TERLİK KULLANILACAK İNŞALLAH FAYDA GÖRÜRSÜNÜZ.GEÇMİŞ OLSUN.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

Diğer 88 takipçiye katılın

