Her telden WordPress.com site

CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK METABOLİZMA VE BESLENME BİLİM DALI BAŞKANI PROF. AHMET AYDIN:

Ben anne sütü dışında çocuklara süt içirilmesini
doğru bulmuyorum. En doğrusu ek gıdalara başlar başlamaz kendi yaptığınız yoğurdu, kefiri verin, ama sütü süt olarak içirmeyin. Sadece kutu sütleri değil, günlük sütleri de… Çünkü süt en alerjik gıdadır. Çocukta başta astım olmak üzere pek çok alerjik ve kronik hastalığa sebep olabilir…

Yazının devamı=http://haber.gazetevatan.com/Haber/417524/1/Gundem

**********************************************************************************************************

Süt’n allerjik bir besin oldugunu çok kişi bilmez.Kızım doğdugunda sütüm yetersiz olduğundan mama takviyesi yapmak zorunda kaldık.Bir süre sonra dışkısında kanama oldu ve hemen kontrol altına alındı 20 günlükken … Yapılan tetkikler sonucunda süt allerjisi olduğu belirlendi.8 ay boyunca Soya maması ile besledik.Benim Gastrit sorunum vardır uzun yıllardır. Hep süt tavsiye edildi. Midem her yandıgında kötü oldugunda süt içtim ve inanılmaz gaz sancıları ile acı çekiyordum,bu yüzden de sütten korkar hale geldim.Çok yakın tarihte süt allerjimin olduğunu ögrendim.Bir kaç yıldır Laktozsuz süt üretildi çok şükür,ancak tek bir firma çıkarıyor ve çok yaygın degil, insanlar süt allerjisinin varlığından habersiz olduğundan..

Marandafer..

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

